Zobacz zaskakujące prace finalistów 3. edycji Projektu Packshot organizowanego przez Answear
2020-12-09 12:12:56Już po raz trzeci Answear był organizatorem wyjątkowego konkursu skierowanego do młodych artystów w świecie mody. Projekt Packshot, bo o nim mowa, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem młodych artystów aż w 7 krajach na świecie. A jego uczestnicy wyróżniają się ogromną kreatywnością. Zobacz, jak było na tegorocznej polskiej edycji konkursu!
Projekt Packshot (https://packshot.answear.com/) to konkurs organizowany z myślą o najlepszych w branży modowej specjalistach. Kierowany do młodych fotografów, stylistów i projektantów mody ma za zadanie zachęcić ich do rozwoju i pobudzenia kreatywności. Tak było i tym razem. Finaliści konkursu podbili serca jury niesamowitym wyczuciem stylu, estetyką i znajomością najnowszych trendów w designie. Przekonaj się sam!
fot. LINDA PARYS
Tegoroczny temat Projekt Packshot
Trzecia edycja konkursu zbiegła się w czasie ze 125-leciem najbardziej rozpoznawalnej marki biżuteryjnej na świecie – Swarovskiego. Ukoronowaniem tej niezwykłej rocznicy jest specjalnie stworzona biżuteria: kolczyki, bransoletka oraz wisiorek w kształcie łabędzia. To właśnie te małe, błyszczące cudeńka były tematem przewodnim tegorocznego Answear – Projekt Packshot. Uczestnicy konkursu mieli uwiecznić na fotografiach piękno zaklęte w tej niezwykle delikatnej biżuterii. Choć z pozoru zadanie wydawało się proste, ostatecznie pośród 600 nadesłanych zgłoszeń, wyłoniono 10 najlepiej rokujących artystów.
fot. DARIA FOLCIK
Finaliści 3. edycji Projektu Packshot
Pośród wszystkich nadesłanych prac jury najlepiej oceniło pracę Mariusza Tokajuka, młodego fotografa kochającego pracę ze światłem i wizualnymi efektami. Oczywiście tych elementów nie mogło zabraknąć na jego zdjęciach również teraz. Zwycięskie fotografie przedstawiają biżuterię uwikłaną w morską opowieść. Sami zobaczcie. Finalista został nagrodzony indywidualnymi warsztatami fotograficznymi u Marty Wojtal oraz publikacją zdjęć w czołowym piśmie świata mody – magazynie ELLE.
fot. MARIUSZ TOKAJUK
Pozostałe dwie osoby z podium to Linda Parys i Daria Folcik. Obie panie przygotowały niezwykle estetyczne kompozycje. Nawiązujące do delikatności kryształów Swarovskiego. Siedmiu kolejnych finalistów również przedstawiło ciekawe kompozycje, a wśród nich między innymi: lodowe góry na tle ciemniejącego nieba Łukasza S. czy błękitna głębia oceanu Andrzeja J.
fot. MARIUSZ TOKAJUK
Organizator i patroni konkursu
Organizatorem konkursu Projekt Packshot od początku jest pierwszy w Polsce multibrandowy sklep internetowy Answear.com. Oferuje on produkty ponad 300 modowych marek z całego świata. Answear wierzy, że przyszłość mody zależy od pomysłowości młodych artystów. Stając się mecenasem i promotorem talentów Answear skupia wokół siebie ludzi z pasją, którzy aktywnie tworzą dynamicznie ewoluujący obraz popkultury. Marka doskonale rozumie, że nigdzie indziej tak, jak w świecie mody, zmiany te nie wpływają na życie codziennie milionów ludzi na świecie. Dostosuje więc swój asortyment do pojawiających się coraz to nowych potrzeb klientów. Jednocześnie wspierając tych, którzy stają się twórcami współczesnego contentu. Dlatego Answear od lat zachęca do rozwoju projektantów mody, stylistów, ilustratorów, typografów i fotografów stawiających pierwsze kroki w branży. Dając im tym samym szansę, by stali się współtwórcami trendów modowych. Projekt Packshot jest jednym z wielu działań, które mają uwolnić w młodych twórcach kreatywność i pomóc im przełamać strach przed pokazaniem się szerszej publiczności. W tym roku partnerem konkursu była marka biżuteryjna Swarovski oraz czasopismo modowe ELLE.
Zobacz, które prace zwyciężyły w tym roku i przemyśl, jak Ty zaprezentujesz się w 4 edycji Projekt Packshot!
Artykuł Partnera
fot. materiały organizatora konkursu